helg

Jag har ingen aning varför jag fortsätter att skriva här emellanåt men jag antar att det är för att uppdatera Annapanna på andra sidan havet och andra människor som kanske läser ibland.
Nu börjar livet komma igång igen. Vi har börjat skolan men har bara avslutat förra terminens sista kurs. På måndag börjar verkligheten på riktigt. Ny kurs = nya inlämningar och tentor antagligen men det är bara att bita i det sura äpplet och göra det. Har ju världens bästa klass som gör varje dag minnesvärd och det jag läser är intressant. Det är det som är den största skillnaden till att plugga nu mot alla andra år man gått i skolan. Nu har man valt att plugga något som man är intresserad av vilket gör allting så mycket lättare men givetvis tar det emot ganska ofta ändå men vill man så klarar man det.
Har ju även min träning som är roligare än någonsin. Det är roligt att gå till träningen och jag känner att det går framåt. Vi springer tills vi dör ibland men fan vad bra det känns!
Nu är det fredag kväll igen och jag ska bara vara hemma och inte göra nånting. Jag ska läsa ut min bok Elsas värld. Förstår inte hur en bok kan bli mer pinsam för varje sida men det blir verkligen den här boken så jag måste läsa de sista resterande 100 sidorna för att veta hur allting kommer sluta.
Imorgon är det fullt på programmet igen. Städning, träning och häng med en del i klassen hos oss. På söndag vid 12 kommer Elin och Ingela hit och vi ska äta brunch. På eftermiddagen ska jag nog leka med Elina. Fullt ös medvetslös men det gillar vi. Imorgon ska jag i alla fall ta sovmorgon för första gången den här veckan. Tog emot att gå upp 07 idag när man var ledig men vad gör man inte för en träning..
You stay classy America


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0