mörkt

nu är jag så extremt trött på att vara sjuk. OCH skadad!
har lyckats få världens förkylning igen och feber och hosta. att man aldrig ska få va frisk så man kan försöka bli hel i baksidan och kunna gå i skolan.
missar tre föreläsningar nu bara för att jag är sjuk.
idag är första dagen på snart en vecka som jag börjar se ljuset i tunneln. har mått sämre än på länge och hoppas att jag kommer slippa det nu efter att jag blir frisk.
har tittat onaturligt mycket på tv under en veckas tid snart. det är inte konstigt att jag fastnar för konstiga serier. har hittat Sjunde himlen säsong 7 på cdon.com som jag bara måste beställa!
nu ska jag kanske titta på ännu en film och bli ännu tjockare!
you stay classy america


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0