today´s one of those days..

when I miss my host family very much. Det gör jag varje dag men ibland blir man extra påmind. Fick just ett mejl av min värdmamma som gjorde mig glad. Jag önskar att jag kunde åka dit i sommar och jobba bara ett par månader. Det finns tre anledningar till varför jag inte kan åka.. De åker till Sverige början av juli-början av augusti, de har en n y au pair och jag har min friidrott här. Men hade jag kunnat, då hade jag verkligen åkt! Saknar mina killar något enormt!
Har börjat en ny kurs i skolan och min lärares son heter Gabriel och är 2,5 år gammal.. doesn´t make me miss my boys less!
Anna, NJUT av din sista tid med barnen! Jag dör av saknad emellanåt.
Jag kommer aldrig glömma en lördag när jag jobbade extra precis i början och jag skulle ta upp mr G på morgonen.. jag var riktigt trött så jag lyfte upp honom och sen satt vi och gosade i hans gungstol innan vi gick ner och åt frukost. Fina lille mr G! Och mina andra killar är så stora nu, 6 och snart 8 år gamla! Tiden går fort. De var 4 och 6 när jag kom. Jag hoppas innerligt att vi ses snart igen familjen. Ni är absolut världens bästa värdfamilj!
i know i have to live for now, but if you dont have any dreams or wishes its hard to get somewhere.
you stay classy america


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0