3 av 6

Nu har jag avklarat 3 av 6 veckor på Restaurang Tipshallen. Allting har gått mycket bättre den här helgen. Jag kan inte säga att det är tråkigt men det är inte superkul heller. Har riktigt bra arbetskollegor och det är kul med alla olika gäster att prata med. Det jag stör mig mest på är att vuxna människor inte kan skjuta in stolen efter sig och väldigt många tar inte ens bort brickorna! Man blir mörkrädd.
Ikväll har jag första hemmakvällen på länge. Har suttit och planerat och tagit emot anmälningar inför 17årsmatchen som går av stapeln nästa helg. Jag är ansvarig för anmälningarna och få ihop detta. Riktigt kul när man väl har tid och sätter sig ner och skall göra det. Jag längtar till hösten när jag "bara" kommer ha träningen, skolan, Ungdomskommittéen och jobb på butiken nån gång ibland.
Eftersom jag sällan har tid under veckorna så ska jag nu gå ner till tvättstugan.. kul fredagsnöje ju!
Men alltid härligt med rena kläder dock.
You stay classy America


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0