äntligen ledig, men..

jag har så svårt att sitta still. Känner att jag borde röra på mig men samtidigt så ska jag ju tävla imorgon. Har sett 2,5 avsnitt av Tre Kronor redan idag sen jag slutade jobba.
Hade fullt upp hela dagen och hann inte äta nånting så jag var dum och köpte lite godis efter.. när jag kom hem åt jag quinoa och kycklingcurrygratäng och sen godiset. Men men, man lever bara en gång så man måste ju passa på och njuta lite också?!
Nu ska jag nog ta och fixa en sallad inför imon. Bacon, spenat, gurka, paprika och morot.
You stay classy America


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0