back to reality

Helgen i Göteborg bara flög förbi. Jag hade en extremt bra helg! 100m kändes bra men tiden var inte särskilt bra och sen igår slog jag pers på 200m. Inte helt nöjd med tiden ändå, men pers är alltid pers so to say.
Karro och Becca var och tittade i lördags och sen gick vi ett tag på stan. Det har varit riktigt skönt att släppa allt som har med jobbet att göra.
Idag var det back to reality som gällde.. 07.30 började jag igen. Det var en ny kille i disken idag, född 94 utan erfarenheter. Hur fungerar det på en restaurang som det kommer ganska mycket folk till? Inte alls!! Fick göra det mesta av hans arbetsuppgifter också.. jag hoppas han kommer in i jobbet eller om det kommer någon annan. Idag gick vi från jobbet vid 16 utan att han var riktigt klar och vi brukar sluta 15. Well well..
Idag lyxar jag till det med vila. Har nu packat upp allt från helgen, diskat och hängt in min rena tvätt.
You stay classy America


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0