countdown

2,5 vecka kvar på jobbet. Snart har redan onsdagen passerat, det är lite obehagligt hur fort tiden går men jag antar att den går så fort för att man hela tiden har saker att göra.
Träningen har gått jättedåligt i två veckor på grund av att min kropp inte har vant sig vid att jobba så mycket. Går och står hela tiden från 7.30-15.00 så har fått jätteont i ryggen och det tar all min kraft men idag gjorde jag faktiskt ett bra pass. Starter stod det på programmet idag. Skönt att det släppte lite i alla fall. Och jag kände inget i baksidan.
Jag tränade innan min grupp idag så de började när jag var klar så jag hade ganska svårt att åka hem efter. Alltid kul att vara kvar och prata och störa lite men när jag väl åkte hem och jag kom ut och cyklade vid Växjösjön så kommer en jävla geting och flyger rätt på mig och sticker mig under ögat. Det gjorde riktigt ont och det var svårt att se vägen hem för det sved så mycket men som tur är har det gått ner lite nu faktiskt.
Snart kommer Niclas förbi (en kille i klassen) och vi ska umgås lite ikväll. Det är få på campus nu i sommar så vi få stackare som är kvar får stötta varandra, ha ha.
You stay classy America


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0