finally

Igår lyckades jag äntligen springa på 12.58. Jag var med lite mer i starten än vad jag brukar vara och det gav mig ett annat självförtroende under loppet vilket var väldigt skönt att få känna på. Riktigt bra uppladdning inför nästa helg när vi åker på Världsungdomsspelen!
Men först ska vi avklara en veckas jobb på Restaurang Tipshallen. Fy vad det hade varit skönt med en sovmorgon!! Men om jag ser rätt i min kalender så är jag helt ledig nästa helg, riktigt skönt!
You stay classy America


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0