jobbvecka 1

Nu har jag äntligen jobbat min första vecka av 6st på restaurang Tipshallen. Det är ett helt okej jobb med väldigt bra arbetskamrater. Börjar dagarna med att städa ute i restaurangen, hjälper till med att skära grönsaker, packar mat som skall skickas till företag och sen står jag i kassan och tar betalt av alla lunchgäster. Går ganska smidigt nu när man kommit in i det.
Imorgon hade jag velat vara helt ledig men är så snäll och hoppar in på Runners Store. Jonas har blivit pappa och ingen annan kan men vad gör lite extra pengar? Har sovmorgon, börjar ju inte förrän 10.. bättre än 8!
Ska inte gå upp före halv nio imon för det är tävling på söndag och då lär vi åka runt 10 halv elva.
Inledde helgen med träning, lite explosiva övningar inför tävlingen och om ett par timmar ska jag cykla och möta upp Elin och Frida. Vi ska cykla ända ut till Elin och bada trots vädret.
You stay classy America


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0