ledig helg

I helgen har jag äntligen varit hemma i Nässjö och bara slappat. Första lediga helgen sen midsommar.
Har grillat både fredag och lördag, träffat Lisa kusin och Axel, myst med Sigge och mina fina föräldrar.
På fredag ska jag åka hem igen och vara hemma i över en vecka. Det ska bli så skönt! Efterlängtad semester!
Det värsta är dock att se att Sigge blir äldre. Trött och hör dåligt. Fast han har ju alltid hört det han vill höra..
Nu är jag tillbaka i min lägenhet i Växjö och tittar på AFV på femman. Är faktiskt inte så deppig över att jobba denna veckan för det är Sista veckan! Riktigt jäkla skönt. Slippa gå upp 06.05 varje morgon!
Lite bilder från helgen
jag älskar dig


You stay classy America


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0