lördag

Härromdagen var jag på gymmet (Idrottskliniken) och sprang lite. Kände för att springa lite på löpband. Jag fick riktiga flashbacks från USA och mitt älskade New York Sports Clubs.. det gjorde att jag fick en extra kick och mina 5km gick lätt.
Idag jobbade jag 10-15 i butiken, hade ca 3 kunder på hela dagen. Har nog aldrig varit så uttråkad. Underlättade ju inte heller att jag var riktigt trött. Efter jobbet åkte jag mot IK för att springa och lyfta men det stängde 12??! Visste det är sommar men 12?? Hade det varit i Nässjö, fine, då hade jag köpt det, men nu bor jag ju i Växjö och där ska man ju kunna göra saker även på helgerna. Men men, åkte till Atleticum och lyfte lite med Elin. Ischias har kommit tillbaka så kunde inte lyfta så mycket. Får bli att ringa min sjukgymnast på måndag så hon kan rätta till höften som är sne. När jag kom hem sprang jag faktiskt runt Trummen (dryga 4km). Riktigt härligt med solen i ansiktet.
Nu ska jag lyxa till det med äggmackor. Det är ju trots allt lördag ;) Och så är det friidrott på tv ända till 21 ikväll!
You stay classy America


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0