måndag igen

Helgen spenderades i Halmstad och på Laxaspelen. Sprang 200m på lördagen, konditionsmässigt var det inga problem men mina ben! fy vad trötta de blev efter 140m. Hej syramannen!
100m ska vi inte ens prata om. Jag och Elina sov över på ett vandrarhem natten till söndag. Så vi var på Harrys och åt en jättegod kycklingburgare på lördagskvällen.
Nu är det två hela veckor med träning som gäller. Dags att ge järnet för att kunna åka på JSM.
Idag köpte jag en ny plattång. Det var på tiden om man säger så. Och riktigt bra är den. Bild kommer.
Snart kommer Karro hit och då blir det jordgubbar med mjölk. Mums!
Lite bilder från allt möjligt
Bästa träningsgruppen!
fina fina vänner!
200m Världsungdomsspelen Ullevi Gbg 2011
Världens roligaste Kallebäck
You stay classy America


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0