superhelg

Imorgon är det jobb som vanligt 7.30-15 sen vid 17 går minibussen mot Göteborg och Världsungdomsspelen. Lisa Nyström ska med och på lördag kommer Becca och Karro ner för att titta och på söndag kommer mina föräldrar och tittar. Vilken bra helg detta kommer bli. På lördagen ska jag och mina fina vänner ut och äta efter jag har tävlat klart.
100m på lördag klockan 12:10 och förhoppningsvis semi 14:20. På söndag är det 200m. Är riktigt laddad! Snabba banor, bra motstånd och årets roligaste tävling.
Ikväll har jag varit på högklassig kasttävling på vallen. Kim klarade inte 20m idag men inte långt ifrån och sen var det en del kast över 60m i diskus. Riktigt fin sommarkväll.
Har även bestämt vad jag ska lägga en del av mina jobbpengar på i höst. OG är extremt fint på hösten så ska göra allt för att kunna åka dit och uppleva det.
You stay classy America


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0