update

Jag och Karro hade det riktigt mysigt i måndags. Vi åt jordgubbar med vaniljkesella ute i solen på en filt.
Igår tisdag fick jag nya Hänt Extra i brevlådan så mellan jobb och träning satt jag i solen och läste den (tog även en nap i solen). Riktigt skönt.
Träningen igår gick faktiskt bra. Sprintuthållighet. De passen är nog min starkaste sida faktiskt.. tro det eller ej.
Nu ska jag ta cykeln till Brorsson där det vankas grillkväll. Trevligt trevligt
Hann även med en islatte på Samarkand med Ingela efter träningen idag och sen tejpade vi min baksida med kinseitejp. Så nu är både ryggen, rumpan och baksidalår rosa :)
You stay classy America
(7 dagar kvar!)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0