slappsöndag

Idag har jag fått bevisat att för mycket sömn gör en bara mer trött. Jag somnade runt tolv igår och vaknade kvart i tio idag. Åt frukost och kollade lite på film och sen somnade jag om till tolv. Var mer död än levande i över en timme. Sen fick jag ta tag i mitt liv och skulle gå till Willys men innan jag gick in där så tänkte jag att jag skulle ta omvägen runt Trummen för att röra lite på mig men tänkte att nej det orkar jag inte, men vips så gick jag istället runt Växjösjön som är mer än dubbelt så lång. Riktigt skönt var det. Unnade mig lite lösgodis på Willys som jag mumsade på framför tvn sen.
Har inte gjort mycket för världen annars idag. Städat och fixat i lägenheten men det går ganska fort eftersom lägenheten inte är särskilt stor.
Ikväll har jag försökt få ordning på laget inför 17årsmatchen. Men det är inte lätt när inte alla föreningar hör av sig. Men några vänliga själar har ringt mig ikväll och erbjudit sig att hjälpa till.
Jag längtar till tisdag för då kommer mami på besök!
15 dagar kvar på restaurangen.. ledig en vecka och sen 1,5 vecka på butiken. Sen börjar skolan. Vart tog sommarlovet vägen?
You stay classy America
Över ett år sedan och jag saknar Lotta och långdistansen väldigt mycket.
Här är vi glada, nöjda och trötta efter vårt 5K race


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0