det blir inte alltid som man tänkt sig

Igår hade jag, Ingela, Elin och Emma mys hemma hos familjen Nilsson. Jag och Elin solade på dagen ute i Smäcken och på kvällen åt vi alla middag och sov där ute. Riktigt mysigt.
Idag på morgonen satt jag och tittade på... Tre kronor! när Ingela ringer och säger att hon har fixat en arbetsintervju åt mig så jag slänger på mig kläder, sminkar mig snabbt och går ut till bussen (min cykel stod i butiken på stan). Åkte upp till vallen och åt lunch med Ingela och sen hade jag en mindre arbetsintervju med chefen för Restaurang Tipshallen och jag ska provjobba v.27 och sen jobba där 28-31. Riktigt lättad känner jag mig.
Nu ikväll har jag träffat Karro för första gången sen skolan slutade för tre veckor sedan. Något som jag verkligen behövde! Att man är så beroende av sina vänner. Är så glad att jag har Becca och Karro för de är verkligen riktiga vänner.
Man brukar säga att världen är liten, men det finns ju en gräns. Idag (ca 30min sedan) såg jag min gamla bästa kompis från USA stå utanför mitt fönster. Han är svensk. För er som läste min blogg när jag var i USA i början så var det Tobias jag såg. Hur stört är inte det? Jag fick panik och blev livrädd att idioten kanske också var här men det försäkrade Lotta mig med att han inte är. Thank god!
Har insett att jag måste fokusera på rätt saker och nu vet jag vilka de är.
För övrigt har jag världens bästa föräldrar. Vad hade jag gjort utan er??!
You stay classy America


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0