Karlskrona

Igår var dag 1 i Karlskrona och då sprang jag 100m. Kom 2:a på tiden 12.64. Tiden är jag nöjd med men sprang verkligen inget bra lopp egentligen, sämst i starten och spände mig i slutet så jag såg ut som en banan.. men nu vet jag att jag har snabbheten så det är bara att ladda om till onsdag när det är dags för nästa 100meterslopp!
Snart ska vi åka till Karlskrona för dag 2 och idag blir det 200m. Det får gå som det går, hoppas givetvis på det bästa och att jag inte känner av baksidan när det är lite "längre".
You stay classy America
staftett-SM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0