long time no.. update

För bara några veckor sedan kändes nästan allting jobbigt, men nu sitter jag här ensam i min nya lägenhet efter ett bra träningspass i spöregn. Det har varit väldigt många ups and downs de senaste månaderna men nu känns det som om det mesta faktiskt är som jag vill att det ska vara. Jag bor numer i en egen lägenhet på campus som blev kanonfin efter en hel del hjälp, träningen går bra och förra helgen vann jag och tre tjejer SM-brons i 4x100m och jobbet går bra. På söndag gör jag individuell tävlingspremiär för första gången sen augusti 2009! 100m blir det men vi är bara tre anmälda så det är ganska tråkigt men alltid bra att få ett lopp sprungit och få lite tävlingsvana inför de större tävlingarna som kommer.
Tiden går fort, jag och Niklas har redan varit tillsammans i över 2 månader. Eller var det 15 år? Haha
Sommarlovet är här och nu är det "bara" träning och jobb som gäller. Väldigt skönt att slippa plugga!
Idag har jag en riktig hemmadag. Har läst nya InStyle (tog 2,5 h),målat naglarna och bara slappar. Precis vad jag behöver. Men ja, det kliar i kroppen efter en stund. Har svårt att sitta still.
Nu ska jag fortsätta njuta av min lediga dag
You stay classy America


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0