matlagning och mys i jönköping

Om en stund ska jag ta bilen in till Lisa i Jönköping. Vi ska laga mat och prata om allt som har hänt sn vi sågs sist. Riktigt mysigt ska det bli!
Och riktig frihet att kunna ta bilen när man ska någonstans. Jag har dock inget emot att cykla men när man inte åker bil så ofta så känns det riktigt lyxigt!
hur jag än gör så hamnar bilden på fel håll men Sigge är snäll som springer och möter pappa när han kommer hem från jobbet och hjälper honom att bära den stora ryggsäcken hem
You stay classy America


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0