Midsommar på Särö

I torsdags styrde vi bilen mot Särö utanför Göteborg. Det tog mycket längre tid än vad vi hade räknat med eftersom vi åkte fel 3 gånger och handlade mat till ett helt kompani.
Vi har varit 5 tjejer och 5 killar i ett hus och vi har firat midsommar, ätit god mat och umgåtts. Riktigt trevligt har det varit. Synd att man var tvungen att åka hem.
Ska börja jobba på Restaurang Tipshallen imorgon. Han ringde mig i torsdags och frågade om jag kunde börja 1,5 vecka tidigare och visst kan jag det. Jag behöver pengarna men samtidigt hade jag behövt vara hemma i Nässjö några fler dagar också. Man slappnar av på ett helt annat sätt och här nere i Växjö känns allting så tomt när så många är borta. Som tur är har jag Karro kvar här och min fina träningsgrupp.
Ett par Tre Kronor-avsnitt på det kanske? Ajjemän!
You stay classy America


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0