1 mars

Helgen hemma i Nässjö gick snabbt och det var skönt att komma hem. På lördagsmorgonen tog jag en promenad upp till hockeyhallen för att titta på Liam när han var på hockeyskola. Efter det åkte jag in till Jönköping och gick på stan med Lisa, när hon sedan var tvungen att gå till jobbet så åkte jag hem och lekte med mina små killar. På kvällen käkade jag och pappa pizza och jag höll på att explodera. Skulle försöka få i mig en hel vezuvio, brukar inte vara något problem men jag trodde jag skulle dö. Magen gjorde såå ont. Så jag fick ge upp och ligga med kramper i magen på soffan istället.
Söndagen spenderades med Axel, vi var och fikade och det var så enormt kul att ses igen. Trots att vi inte bor långt ifrån varandra har jag inte träffat henne sen i augusti. Pinsamt. När hon är en av mina absolut bästa vänner. Mår alltid så bra när vi pratar och träffas.
Igår kunde jag springa lite snabbare för första gången sen i början av januari. Vilken känsla. Men vi dog allihop, det var jobbigt. Och det värsta av allt är att vi alla vet att det vi gjorde igår är ingenting jämfört med det vi kommer börja köra nästa vecka och x antal veckor framåt! Men har vi klarat det förut, kommer vi göra det nu också.
Träningen idag var också jobbig men det är skönt efteråt.
Imorgon ska jag ner på Runner Store och lära mig hur kassan och allting fungerar. Ska bli riktigt kul!
Anna snart är du hemma och jag hoppas vi ses snarast!
You stay classy America


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0