akupunktur

I måndags var jag hos sjukgymnasten. Jag hoppades att hon skulle säga att man baksida var ganska bra eftersom jag inte känt någonting dagarna innan men efter att hon hade klämt lite och jag hade känt av det sa hon att hon ville prova akupunktur. Jag höll på att svimma redan då. Efter 30 minuters tvekan lät jag henne sticka i nålen i rumpan på mig. Den satt där i 10min och hon snurrade på den nästan hela tiden. Det gjorde inte ont att sticka i nålen men att vrida på den brändes eller gjorde lite ont. Jag ska nog göra detta en gång till och jag hoppas att det kommer hjälpa mot baksidan så jag blir hel.
Har gjort två bra träningspass den här veckan. Nu ska jag snart iväg på onsdagens pass. Det blir 15st 70/20 och 4st 70m backintervaller, sen ska jag improvisera på gymmet och köra något som liknar medicinboll.
Ikväll ska vi ha klassfest och det verkar som att många kommer så det kommer bli kalaskul. Dock mindre kul att springa 200ingar vid 11 imon och jobba vid 14. Men ska man inte dricka så blir det nog inga problem!
You stay classy America


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0