en månad

Snart har ännu en vecka sprungit förbi.
Hade ju som sagt presentation i måndags och det var också den enda lektionen på hela veckan. Igår tränade jag vi tio och sen jobb 14-18. Det var knappt någon kund i butiken fram till 17 sen kom hur många som helst och jag sålde lite olika saker. Riktigt kul.
Idag är min första helt lediga dag på riktigt länge. Ska bara till skolan och plugga nu vid ett för att gå igenom vår Powerpoint till på tisdag. Sen ska jag faktiskt skämma bort mig med att gå till solen. Har ingen aning om vad jag ska göra sen. Kanske ska ha OC-maraton med mig själv? Var väldigt längesen jag tittade på det nu igen.
Imorgon blir en busy dag igen. Men det är bättre det eftersom jag får myror i kroppen så fort jag inte har något att göra. Det är en stor dag imon också för övrigt. Anna åker hem från USA och jag hoppas att vi ses snart när vi återigen kommer att bo i samma land. Allting kommer att lösa sig, det är jobbigt nu, men det blir bättre. Du är stark!
Idag är det exakt en månad tills vi åker till Rhodos. Fan vad skönt det ska bli!
You stay classy America


Kommentarer
Anna

Åh min älskade Malin! Jag ska tänka på alla dina varma ord när det känns tungt och snart ses vi!

2011-03-18 @ 03:36:16
URL: http://nygardhiusa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0