fin helg

Känner mig mycket lättare nu. Har tagit ett beslut som känns väldigt bra. Jag ska flytta igen. Det blir bäst så. Jag hoppas jag får en annan bra lägenhet fort.
Du hinner fortfarande komma hit och hälsa på Anna för jag har tre månaders uppsägningstid :)
Helgen har varit riktigt bra. I fredags hade jag tidigt jobbigt träningspass, sen åkte jag ner på stan och gick runt med Bengtsson och Simon. Köpte mina efterlängtade skor. Men det sved i plånboken..
Kvällen spenderade jag med Niklas och vi lagade god mat och somnade tidigt framför tvn.
I lördags jobbade jag 10-15. Det var fullt upp i butiken hela tiden men det var riktigt kul och jag sålde en hel del skor. På kvällen åt jag pizza med Karro, Sebastian och Hampus. Sen gick jag och Karro till henne och satt på golvet och pratade i flera timmar.
Igår kom mamma på besök och vi gick på Samarkand. Köpte lite saker inför Rhodos och så köpte vi mat så jag har något att laga av. Alltid lika kul och mysigt när man får besök av föräldrarna.
Dagen avslutades med korvstroganoff och Luftslottet som sprängdes hos Niklas.
En riktigt bra helg helt enkelt!
Idag är det jobb igen (tur att jag kollade i kalendern igår för jag hade ingen aning om det) 14-18, sen träning 18.30. Riktigt jobbig sprintuthållighet blir det ikväll. Men man känner sig nöjd efteråt. Hoppas baksidan mår bra.
Laga lunch snart kanske så man orkar med fyra timmar med Jonas på jobbet. Hoppas att han visar mig lite fler av sina egna löpskolningsövningar. Att man ens får vara så dålig, haha!
You stay classy America


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0