helg igen

Trots att man bara har haft en lektion denna veckan så har man haft fullt upp hela dagarna ändå. Jobb, träning och lite plugg. Känner att det går bättre och bättre på jobbet.
Igår lagade jag och Skogis mat och åt godis. Plus att han hade varit så snäll och köpt min svenska favorittidning - Hänt extra. Fullbordade min kväll efter en lång dag.
Började dagen med ett längre distanspass. Hade velat springa längre men det satt en idiot och väntade på att få ett löpband och eftersom jag redan hade sprungit i 40 min fick jag ge mig.. hade planerat minst en timma. Men men, får ta igen det imon istället.
Ikväll ska jag, Hanna, Karro, Becca och Gabbi laga mat här, sen på bio och efter det vidare till Lagerlunden för att dricka lite vin. Mysig tjejkväll.
Imorgon kommer Lisa till Växjö för Vipers spelar mot JIK (innebandy) så det ska bli kul att äntligen få ses igen. Det går alldeles för länge mellan.
Idag är ingen vanlig dag för idag har Anna landat och är återigen på svensk mark :)
You stay classy America
klippte ju mig för ett tag sedan. det är kort och som vanligt ångrar man sig.


Kommentarer
Mamma

Hoppas ni får en trevlig kväll med god mat, bio och vin. Sköt om dig.

2011-03-19 @ 16:55:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0