lördag - plugg och friidrottsfest

Igår gick vi i skolan mellan 10-16. Kändes sådär på en fredag. Men vid fem gick jag och några killar i klassen till Sivans på After School. Kul o göra nått annorlunda och det kostade 50kr för mat och dricka. Satt där och pratade ett tag innan jag gick hem o tvättade och grejade. Sen på kvällen tittade jag på tv och tog det lugnt. Fredagar är den dag jag är som tröttast.
Idag hade jag tänkt sova ut men vaknade av mig själv kvart i nio. Då blev det kaffe och frukost efter det pluggade jag till den där nedrans omduggan.. men eftersom solen lyser idag blev jag så sugen på att gå ut och gå så jag pluggade i lite mer än en timma och sen gick jag ut och gick i en timma. Gick en så kallad power walk men det är ett utan de töntigaste orden jag vet, så för mig heter det att gå ut och gå snabbt.
Nu sitter jag återigen med skolböckerna framför mig men är inte särskilt motiverad till att plugga. Har fått in en hel del ändå känns det som.
Ikväll är det friidrottsfest. Jag, Encke och Kallebäck ska sitta hos Kallebäck först och kolla på friidrotts EM och sen dra vidare till förfesten med de andra. Därefter blir det utgång på Grace där vi har ett drinkbord bokat ikväll. Kommer nog bli en kalaskväll med roligt folk. Jag tror jag har lyckats bestämma kläder för kvällen.. vill ha något snygg men ändå bekvämt. Vi får se om jag hinner ändra mig inom de närmsta tre timmarna som jag har på mig att bli klar.
Ha en trevlig kväll gott folk!
You stay classy America


Kommentarer
Anna

plugg, plugg, plugg...jag vet hur du känner. Men det kommer gå fin fint, jag tror på dig!

2011-03-08 @ 15:49:47
URL: http://nygardhiusa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0