mamma på besök

Idag började jag dagen med ett vattenpass 06.30 och sen var det skola 8-10. Höll verkligen på att somna men vi tog oss igenom det också.
Efter skolan kom mamma på besök och vi har haft en toppendag. Hon hade inbokad tid för manikyr och pedikyr på stan så jag lyckades lura med mig Sebastian ner till stan också så han kunde hålla mig sällskap. Han följde även med mig och mamma till Samarkand. Roligast var när han berättade att jag är precis som min mamma. Så kära vänner, jag lär antagligen bli som min mamma i sättet när jag blir äldre (du får inte läsa äldre som gammal, mamma). Efter att vi hade handlat klart så åkte vi hem till mig en sväng och sedan vidare ner till stan för att äta middag. Det blev en fin restaurang med mycket god mat, men eftersom jag hade gått och varit hungrig ett tag innan så trodde jag att magen skulle sprängas efter även att jag inte åt såå överdrivet mycket. Alltid lika kul när ni hälsar på, mor och far. Även att jag bott själv så länge, eller nu bor jag ju inte själv, så blir det ganska tomt när ni åker.
Ikväll blir det bara en hemmakväll. Det förtjänar jag idag. Min kropp gör ont av träningsvärk! Men imon är vi på det igen!
Imorgon blir det plugg, träning och häng med Beccis.
Vi fick tillbaka resultaten på våra omduggor igår och jag hade bara fel på en uppgift så jag klarade den. Så sjukt skönt! Ännu en sak att lägga åt sidan.
You stay classy America


Kommentarer
Anna

Gud så fint, grattis till klarade omduggen!

2011-03-11 @ 13:53:23
URL: http://nygardhiusa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0