önskar jag var där

Jag har inte särskilt ofta hemmakvällar längre när jag bara sitter i sängen och tar det lugnt. Men som sagt så har jag ju det idag. Började titta på bilder från USA och det var ingen bra idé. Jag vill tillbaka mer än någonsin. Lotta, familjen, Old Greenwich, Greenwich, New York. Hade kunnat åka om två veckor men valde Rhodos istället. Inte fel det heller men jag måste verkligen spara ihop till en USA-resa, så snart som möjligt.
my favorite place. Binney Park
amerikansk vår
gick flera varv här varje dag i nästan ett år
master yoda
a proud jedi knight
you stay classy america


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0