torsdag

Idag står det jobb på schemat, 14-18. Gick dock upp vid 8 ändå och var på gymmet vid 10.
Nu gör jag något som jag aldrig har gjort förut. Jag sitter på golvet, dricker kaffe och bloggar. Hade varit skönt ed en fåtölj i rummet men det kanske jag får plats med i min nya lägenhet sen. Hoppas jag får den jag var och tittade på igår!
Ska slappa och läsa lite Breaking Dawn innan jag ska gå ner till stan. Kanske blir bussen för det har ju för ovanlighetens skull börjat regna..
Ikväll ska jag inte göra någonting! Ska bara ligga i sängen och läsa och kolla på tv. Något som jag ser fram emot
You stay classy America


Kommentarer
Anna

Hoppas jobbet går bra :) och hoppas verkligen du får lägenheten du tittat på! I cross my fingers for you!

2011-03-31 @ 15:36:37
URL: http://nygardhiusa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0