ups and downs

Antar att livet alltid består av lite ups och lite downs, men det skulle vara riktigt skönt om det var mer ups än downs ibland. Jag jobbar på att hitta gnistan tillbaka till träningen. Förra veckan kändes väldigt bra för första gången sen början av januari men ikväll var baksidan stel när vi körde sprint och jag kunde inte trycka på lika mycket som dom andra. Riktigt irriterande men förhoppningsvis är jag så gott som hel och att baksidan bara blir mer trött än den andra.
Just nu har vi inte så mycket i skolan vilket är väldigt skönt för det har varit en ganska stressig period ett tag. Idag hade jag och Karro en presentation i 10min där vi blev filmade och utvärderade. Jobbigt men riktigt givande. Känner att det kommer bli en hel del sånt i framtiden för min del. Tycker ju om att prata så det är väl bar att öva och öva på att få bort nervositeten också.
Nu ska jag sova så jag orkar med morgonpromenaden imon, plugg och träning på kvällen
You stay classy America


Kommentarer
Anna

Jag tror baksidan bara är lite tröttare :) och du se det lilla i skolan som ett big up!!! Otroligt fin bild btw, saknar dig hjärtat <3

2011-03-15 @ 20:53:02
URL: http://nygardhiusa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0