lite uppdatering och bilder

I torsdags eftermiddag kom mamma och hämtade mig i Växjö. Vi tog en liten runda på Samarkand som för övrig är färdigbyggt nu sen körde jag ett träningspass på vallen och innan vi åkte hem fikade vi hos Niklas.
När vi kom hem till Nässjö blev Sigge lika glad som vanligt och det blev även mina killar i grannhuset. Mamma, pappa och jag åt god mat innan vi avslutade dagen med Tre Kronor.
Fredagen var fullspäckad. Frisören, möte och Elina.
Idag (lördag) började jag dagen med ett träningspass på Skogsvallen och där träffade jag Göte för första gången på riktigt länge. Lätt helgens höjdpunkt att träffa "morfar" igen. Vid 13 åkte jag ner till stan för att dricka kaffe med Lisa och nu har jag spenderat eftermiddagen i solen tillsammans med Noah och hans föräldrar.
Nu har pappa tänt grillen så snart ska vi äta
Lite mixade bilder från jul och framåt..
Noah posade med bollen när jag var hemma på min födelsedag
Schysst passning mamma.. eller så har mannen lite seg reaktion?
Hockeypojkar
Alla var tvungna att leka
Söta påsk-gubbar
Mor och far kom och besökte mig i Växjö
You stay classy America


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0