snö snö snö..

Min irritation är långt över max och att det just nu vräker ner snö gör inte det hela bättre.
Jag känner att min irritation många gånger visas till helt fel personer men snart är detta över och Malin kommer må bättre igen.
Ska strax byta om för att åka till jobbet, sen blir det träning. Gårdagens sprintpass gick riktigt bra och det är skönt att få lite bevis på att jag fortfarande kan springa fort och att jag orkar.
Fick just en tid hos min sjukgymnast, ska dit imon och fixa så att höften hamnar i rätt läge igen. Har haft riktigt ont i ischias hela förra veckan och fortfarande.
Nu kallar jobbet.
You stay classy America


Kommentarer
Anna

snö i maj borde vara förbjudet! Hoppas det gick bra på jobbet, när flyttar du förresten?

2011-05-03 @ 18:47:51
URL: http://nygardh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0