breaking dawn

Igår hade jag en fin kväll med fina vänner. Planen var att gå till Grace och dansa men vi slutade i en lägenhet i stan och satt och skrattade och pratade i flera timmar. "Kkummande mörk bärnsten mot läpparna" står det som beskrivning på en öletikett vi såg. Det var nog kvällen/nattens största samtalsämne. Förstår fortfarande inte hur bärnsten smakar. Idag har jag varit tröttare än någonsin. Inte så konstigt kanske eftersom jag somnade runt 04.00 i morse , vaknade en gång varannan timma och sen ringde klockan 10.00 och det var dags att äta frukost innan träningen. 12.30 befann jag mig på vallen med Yongan och sprang 250,300m,350m,300m,250m X2 med 45sek vila mellan. Snacka om TRÖTT med dålig sömn o allt! Efter träningen cyklade jag snabbt upp till Samarkand och fick med mig en mysdress hem. Passar bra efter alla hårda träningspass o mysa i! Kom just hem från stan. Har ätit thaimat med Karro och sett Breaking Dawn på bio. Den var GRYM!! Nu måste man ju vänta x antal månader på del två.. Imorgon ska jag sova och slappa. Inget annat. You stay classy America 3 veckor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0