fullt ös

Idag fick jag verkligen bevisat att mat är jäääkligt viktigt om man ska klara av att träna. Det har man ju egentligen vetat hela tiden men idag fick jag det verkligen bevisat för mig att man inte kna slarva med maten för då går träningen verkligen inte bra! Vi kör ganska mycket lyftning just nu och det är vad jag behöver. I torsdags körde jag knäböj 90° på 80 kg och frivändning från mark (ny övning för mig) på 40kg. Skönt att lite styrka börjar komma fram i alla fall. Men idag körde vi sprintuthållighet. Sprang alldeles för snabbt på de två första loppen så jag dog och utan energi så blev det bara pannkaka av alltihop. Bara att ta nya tag (och äta) och köra fullt imon Idag hade vi dugga i marknadsföring. Nästa fredag har vi en ny och imorgon ska vi börja göra en marknadsplan för ett förening samtidigt. Tiden kommer springa ifrån mig.. You stay classy America


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0