dubbelpass

Dagen började med vattenpass, vi infann oss i bassängen 06.30. Trodde jag skulle dö när klockan ringde men (det tar emot att säga) det är faktiskt ganska skönt när man väl är i vattnet. Efter passet åkte jag Ingela, Elin och Camilla hem till Elin och gjorde en supergod frukost med diverse grejer. Sen blev det plugg på stadsbiblioteket med Bengtsson och pannkakslunch. Just det, innan bibblan hann jag med att gosa med Jonas och Elisabeths lille man Natanael. Nu är jag precis hemkommen från träningspass nummer två. Då körde vi en styrkeövning och sen ett sprintloppp på ca 90-100m med lugn hoppsa tillbaka, detta x10 x2. Snacka om puls igen! Men det var riktigt skönt att köra slut på sig! Jag vet inte vad som har hänt men innan har jag alltid varit rädd för att ta ut mig men idag sprang jag på som bara den och var klar först. Har väl insett att det kommer gynna mig i längden.. Nu ska jag unna mig lite mat och sen blir det plugg hela kvällen You stay classy America


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0