effektiv fredagskväll

Jag vågar knappt skriva vad jag har sysselsatt mig med ikväll.. men jag har faktiskt pluggat en del. Har skrivit ca 1300 ord av de 2000 man måste skriva. Ska skriva en Talangutvecklingsplan för en förening. Jag ska kolla upp hur en förening arbetar med talanger, hur de tas ut och bearbetas osv. Sen skall jag utvärdera och reflektera kring hur det borde se ut genom att ta hjälp av kurslitteratur och föreläsningar. Jag antar att ni känner er ganska lost när ni läser detta och det gjorde jag också fram tills att jag började skriva. Sen har det bara flutit på. Har den mesta klart som jag ska fortsätta skriva nästa vecka så det kommer nog gå smidigt. Det ska inte in förrän på torsdag men eftersom min träning tar mycket tid gäller det att vara ute i god tid och jag hatar att stressa med uppgifter! Det var riktigt skönt att bara få sitta hemma ikväll och skriva det som jag hade antecknat till en flytande text utan att ha en press på att jag ska iväg. Oftast ska man ju iväg på olika saker och då blir det lätt att man skjuter på tråkiga saker. Har även ett seminarium på måndag och ett på tisdag där vi ska ha läst en hel bok. Kreativ Coaching av vår lärare Calle Hageskog. En riktigt inspirerande bok! Och hans föreläsningar är alltid jättebra och intressanta! Men det tar vi på söndag. Nu tar jag helg! Imorgon ska jag infinna mig utanför Yongans hus vid 11.40 för vi ska vara med på IFK Växjös Castorama. Castorama innebär att man tävlar i alla kastgrenar och så får man poäng för de resultat man presterar och sen räknas det ihop till en summa. Har ju varit kastare så klarar av de flesta grenarna ganska bra men slägga är ju alltid lite svårt. Ska dock bli riktigt kul :) You stay classy America


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0