run this town

Nu sitter jag här framför datorn helt SLUT! När man läste träningsprogrammet för idag innan träningen så tyckte man inte att det såg så jobbigt ut men utan nån direkt vila är det ganska jobbigt att springa 12 50meterslopp och 12 60meterslopp kan jag lova. Pulsen var hög! Andningen var ändå okej så det känns bra men nu är man lagom mör. Helgen har varit riktigt bra. Mamma var här och hon kom hit på lördagseftermiddagen och stannade till söndagen. Vi började med att åka upp till Samarkand en stund. Uppdraget var att hitta lite nya grejer till min lägenhet men vi hittade lite annat smått och gott också. Jag lyckades sortera ut en massa kläder så nu har jag mer plats och så köpte vi en ny byrå till mitt badrum. Inte jättelätt att skruva ihop utan skruvmejsel. Natten till söndagen sov jag väl inte jättemycket kanske.. någon snarkade på soffan! Men jag älskar dig ändå! Jag har världens bästa föräldrar som alltid hjälper mig med allt! Idag var jag hos tandläkaren och det kostade hela 0 kronor. Lyx! Dags för en lång varm dusch! You stay classy America


Kommentarer
Mamma

Jag sov jättegott hela natten och hörde ingenting, konstigt.

2011-10-25 @ 09:05:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0