schlagergolvet

Jag har gjort vad jag kan, nu får vi se vad som händer. Helgen har varit bra. Igår hade GW födelsedagsfest och det var kul. Efter det åkte jag, Becca och Karro in till stan och gick ut på Grace. Schlagergolvet var vår favorit. När vi dansade och sjöng till Alla flickor med Linda Bengtzing så dyker helt plötsligt Bengtsson upp så vi dansar och sjunger för honom. Han skrattade så han höll på att dö. Riktigt kul hade vi! Efter Grace åkte jag och Becca upp till campus igen och åt korv på Statoil innan man fick gå över hela campus i kylan till lägenheten. Nu väntar en ny vecka med massor av träning och plugg. You stay classy America


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0