Uppbyggnaden har börjat!

Har haft en riktigt bra helg hemma i Nässjö. Har träffat familjen, Axel och Lisa.
Sigge blir alltid lika glad när jag kommer hem.
Var till och med snäll att hjälpa mina föräldrar att städa, de hade fullt upp med att hjälpa mormor att flytta.
Idag började vi uppbyggnaden för nästa säsong. Jag har verkligen längtat!
Idag körde vi bara koordinationer och häckuppvärmning. Kändes som en lagom start. Imorgon kommer vi dock att dö. Sprintuthållighet.. (veckans roligaste pass när man vant sig), 30m,50m,70m,70m,50m,30m vila 20 sekunder mellan och efter en serie 2 min vila. Sedan kör vi denna serie 4 gånger vilket alltså blir 24 lopp. NU KÖR VI!
you stay classy America


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0