we found love

äntligen är Ingela och Elin hemma! riktigt skönt att ha en tränare igen och gruppen är komplett. idag har jag riktigt ont i kroppen efter onsdagens bålstyrka på gymmet och gårdagens hoppstyrka/spänst. idag hade vi lyftning så jag byggde på träningsvärken ytterligare. återstår att se imorgon när jag ska springa 10x45/15 x 3!! kommer dö imorgon eftermiddag kommer min fina mamma på besök till söndagen. som jag har längtat! vi ska försöka sortera ut så mycket kläder det går i mina garderober och lådor. ikväll blir det fest hos sebastian och hampus. inget festande för mig så klart men bättre än att va hemma! sen kanske jag följer med ner på stan. vi får se hur det blir You stay classy America


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0