bil för en helg! woho

Vilka kompisar man har! Snälla Brorsson som ska va med i Finnkampen i helgen erbjöd mig att få låna hans bil från idag till på söndag. Vilken lycka!! Känns riktigt lyxigt att ha en bil stående på parkeringen som väntar på mig.
TACK !
Läser mycket inför nästa veckas dugga som handlar om ledarskap/coaching och olika teorier om detta. Intressant men mycket!
Efter träningen idag har jag bara slappat i soffan. Ätit, spelar wordfeud (som tar upp alldeles för mycket tid), druckit te och ätit äpple. Riktigt skönt att få slappa lite. Är ledig ända fram till tisdag när duggan är men mycket av min tid blir till plugg.
Imon ska jag till min sjukgymnast på IK med alla mina problem.. tar en hörapparat på vägen ut också ifall att.
You stay classy America
RIP Stefan Liv


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0