fotboll och pizzakväll

Nu har det gått ett tag sedan jag skrev igen.
Helgen som var spenderade jag i Falköping och var ledare för Småland på Götalandsmästerskapen för 13 och 14åringar. En andraplats blev det.
Har även hunnit med en inlämning i skolan och avslutat utomhussäsongen. Denna vecka kommer jag bara träna sånt jag vill men ganska mycket löpning. Sen är det vila i tre veckor. TRE veckor. Vad ska jag göra då? Visst man får ju köra egen och kompletterande träning som tur är!
Om några minuter ska jag gå upp till skolan. Vi ska ha pizza och fotbollskväll i ett av klassrummen idag med programmet. Som alla vet är jag inte särskilt intresserad av fotboll men kul att träffa folk.
You stay classy America


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0