härlig onsdag

Idag har varit en lång och bra dag. Började dagen med att vara hur trött som helst och det första jag tänkte när jag vaknade var att jag direkt efter skolan skulle gå hem och sova. Men vi var ett gäng som åkte in till stan och käkade kinamat till lunch. Sen gick jag, Becca och Karro på stan nåra timmar. Köpte ett par stövlar som mina vader fick plats i, äntligen!
Efter stan gick jag till gymmet. Sprang 5,5 km och läste veckans Hänt extra samtidigt. Bra kombo!
Körde även min dagliga rehab med gummiband, baksidoträning och stretching av tractus (utsida lår) och det är inte skönt. Kvällen har avslutats med häng hos Becca. Vi skulle titta på Bonde söker fru men idioterna på TV4 har skjutit på det till nästa vecka. Vad är det om?? Alla är inte intresserade av idol!
Imorgon har jag tid hos min sjukgymnast 08.30, tycker det är tidigt men har skola 10-12, sen ska jag tvätta, träna och vid 18 går tåget hem till Nässjö så det var den tiden jag hade över.
Jag hoppas Lena har något bra att säga om mitt knä imorgon.
Yoy stay classy America


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0