Housewarming party

Blev en kortare visit hem till Nässjö än vad jag hade räknat med. Ångrade mig i sista stund att jag skulle tillbaka till Växjö idag. Wessman, Yolanda och Helga har housewarming ikväll. Inflyttningsfest med massa lekar och det vill man inte missa. Sista festen på vilan blir det nog så gäller att passa på.
Annars var det riktigt skönt att komma hem ett par dagar. Speciellt mysa med Sigge.
Var dock ganska svårt att koncentrera sig på att plugga när man var hemma. Råkade introducera wordfeud för mamma och vips så var hon lika fast som alla andra, bara att hon var tvungen att prata med mig samtidigt hela tiden. Hennes nästa stora inköp ska tydligen va en iphone, undra varför..
nu kommer snart herr Ivarsson och hämtar mig så bäst att äta upp det sista av clementinen!
You stay classy America


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0