spontanitet

Spontanitet gör livet mycket roligare.
Efter träningen igår var jag och Karro lite spontana och bestämde oss för att ta bilen ner till stan för att äta. Vi bestämde oss för att försöka få ett bord på den nya restaurangen Fyra krogar och det löste sig. Vi satt och pratade och hade det riktigt trevligt. Jag åt kyckling, sallad, coleslaw och bakad potatis. Har svårt för potatis annars men detta var riktigt gott.
Innan vi åkte mot campus åkte vi en runda i bilen bara för att vi kunde. Vi mötte Jonas på vägen och stannade och hälsade på honom och Natanael. Sen åkte vi mot campus och sjöng så högt vi kunde. Det är något som jag saknar. Köra bil och sjunga.
Om en timma ska jag, Becca, Karro och Gabbi till Samarkand och shoppa. Fredagslyx
Sen hem tillbaka till plugget. Ska även tvätta idag och springa.
Bäst att kamma sig kanske..
You stay classy America
Jag saknar dig älskling


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0