update

Det blev en lyckad kväll i tisdags som avslutades med en kebabrulle som satt riktigt fint.
Igår var jag på massage och det var inte jätteskönt precis. Men fick även klart för mig att ryggen inte är den bästa kanske så han skulle prata ihop sig med min sjukgymnast. Dock är det inte ute med mig, kommer bli starkare och snabbare än någonsin på uppbyggnaden. Är supertaggad till att träna så mycket!
Tittade på Bonde söker fru innan. Extremt pinsamt!!! (men kul!)
Idag är det 3 år sedan och saknaden är fortfarande stor.
En film får avsluta denna dag
You stay classy America


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0