magnesiumtabletter = magi?

Hela dagen har bestått av plugg, plugg och plugg. Men imon har vi duggan och sen kan man lägga detta bakom sig. Det handlar om ledarskap och massa ledarskapsteorier. Fielder´s Contingency theory, trait theory, path-goal theory bla bla bla.
Började äta magnesiumtabletter i lördags för att försöka bota min ständiga kramp i vaderna och idag när jag sprang så kände jag ingenting. Vilken lättnad! Hoppas det fortsätter funka. Jag har nämligen inte sprungit utan kramp sen jag bodde i USA och sprang distans varje dag. Innan det var det nog senast 2002 eller något. Så på tiden att den försvinner. Ska även på massage på onsdag!
Men ja, Ingela. Vi har vila nu men ibland vill man springa lite. Jag funkar inte annars.
Imogon efter duggan ska jag till min sjukgymnast och kolla ryggen/höften igen. Det är bra ibland och svindåligt vissa dagar.
Snälla gör så att jag klarar duggan imon, tack!
You stay classy America


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0