Vinterland

Nu är det vinter på riktigt. Så fort det blev december så föll snön och minusgraderna är här för att stanna ett tag. Det har snöat konstant i två dagar så det har blivit en del om man säger så. Men det är supermysigt! Tända ljus, mys med Billy, ljusslingor, julstjärnor i fönstren och julkalender på tvn på morgonen.

Idag mitt på dagen hade jag en perfekt paus från plugget. En timmes Skype med Elli. Det blev Många skratt kan jag lova. Förlåt Elli men jag måste lägga upp en av bilderna jag tog. Vi är så glada! Haha

Nu ikväll har jag tränat. Har inte sprungit ordentligt på dryga tre veckor så min kondition och gått och gömt sig. Riktigt irriterande! Mådde illa som bara den efter 5x200m idag.. Och nu ligger jag på soffan med kramp i magen. Hoppas att jag inte håller på att bli sjuk!

Bifogar en bild på min ena soffkudde som någon ätit på

You stay classy



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0