dagens i-landsproblem

Idag har det varit dubbla lektioner i skolan och direkt efter gick jag till gymmet och körde rehab.

Har även unnat mig o solat idag. Och dagens i-landsproblem då.. Jag skulle köpa cola för jag tyckte jag fick det. Men vad jag inte gillar är att det är antingen 50ml eller 1,5l. Jag vill att det ska finnas enliters. 50 cl känns för lite även om det inte det är det egentligen och 1,5 l kännas alldeles för mycket.

Ikväll blir det en slappiskväll i soffan

You stay classy america



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0