förkyld

Jag har lyckats bli förkyld. Skyller på att jag inte har kunnat träna lika mycket. Vet inte när jag var sjuk senast. Hade ont i halsen för två dagar sen men har ätit Zyx som godis och halsontet är borta.

Snart ska jag upp till vallen. Min träningsgrupp har knåpat ihop en egen liten tävling för de hittade ingen bra ute i Svea rike. Jag antar att Ingela vill att jag ska va funkis.
Ikväll ska jag och karro ut. Vet inte vart men lär bli sivans. Billigast och närmar hem (vi är ju trots allt studenter).

You stay classy america



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0